FashionUp.ro

duminică, 3 martie 2013

Mistery Bag - din februarie

  Salutare, salutare ca azi a fost zi cu soare!


       Ei bine, azi chiar a fost soare si un 11 grade :) asa ca inceput de primavara, deci cine a avut astazi baba are suflet bun si ii va merge bine tot anul.
       Revin la subiectul central, misteriosul saculet de la e.l.f  - o mare dezamagire din punctul meu de vedere. Comanda am dat-o duminica si am primit-o joi dimineata, am deschis nerabdatoare coletul si am ramas un pic dezamagita, mistery bag este de fapt  "a cheep plastic bag"  care nu a fost prea pe plac ochilor mei. Dar sa nu ne cramponam in detalii si sa vedem ce e inauntru:


Misterioasa punguta contine doua produse pentru buze : 
-un gloss din gama e.l.f. Essential , nuanta Candlelight
-un creion de buze mat din gama e.l.f Studio, nuanta Praline

De ce sunt dezamagita? 

       Ma asteptam ca aceasta punguta sa contina produse ce au consacrat brandul e.l.f, ma asteptam sa primesc o pensula sau un produs de machiaj pentru ochi in niciun caz gloss-uri si creioane de buze.
  Deasemenea mi-ar fi placut ca produsele sa fie customizate in functie de preferintele clientelor, de exemplu un mic chestionar in care sa fim intrebate ce culori folosim de obicei, ce produse folosim cel mai des, etc...nu de alta dar creionul de buze nu mi se potriveste deloc, in afara de Haloween nu stiu unde l-as mai putea folosi (poate daca am pica pe cineva si vreau sa-i dau palpitatii).
  Mi-ar fi placut ca in locul saculetului de plastic sa fie un saculet de organza sau chiar din rafie, cred ca ar iesi mai ieftin ( probabil a costat ceva imprimarea sacilor). Plasticul da impresia de ieftin, chitch ... nu de eleganta sau frumusete asa cum ar trebui atunci cand ne gandim la niste produse de machiaj.
    "Surpriza"  trebuia sa aiba o valoare intre 31 si 45 lei, ei bine gloss-ul este 9 lei iar creionul de buze 22 lei , total = 31 lei. Am observat ca mai multe persoane ce au comandat au primit produse de fix 31 lei. Zic eu acum: nu este mai cinstit sa zici caci valoarea cadoului e de 31 lei? nu de alta dar cand vezi produsele te gandesti: " al naibii de ghinionista sunt, chiar mie mi-a picat cadoul cu valoarea cea mai mica", cand de fapt toate asa zisele cadouri au valoare 31 lei.

     Culoarea glossului imi place, un peachy sidefat cu aroma de vanilie si struguri, are si SPF 15 , in concluzie imi place si il voi folosi. Nu pot spune acelasi lucru si despre creionul de buze: culoare vinetiu turbat, miros ciudat, textura dubioasa si sfaramicioasa ...nu e pentru mine.
 
  Nu vreau sa par extrem de critica insa cred cu tarie ca s-au trimis produsele ce sunt de mult timp pe stoc si nu preau s-au vandut. Sa nu uitam ca pentru a primi aceasta "surpriza" trebuia plasata o comanda de minim 40 lei.


  Mi-am ales un kit format din bronzer + blush - nuanta St. Lucia (gama Studio), niste buretei si un bronzer - nuanta Glow (gama Essential). Sunt multumita de toate produsele in special de bronzere.



In concluzie: voi evita "misterul" in viitor!

Ciaules!

2 comentarii:

  1. Ce rău îmi pare pt. tine :(.
    Eu întotdeauna evit surprizele astea gen mâţă-n sac, am fost prea dezamăgită cu o cutie, nici nu mai ştiu cum se numea, şi de atunci prefer să îmi aleg eu pe ce dau banii.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred ca o las mai moale cu "surprizele" ca daca tragi linie nu e mare sfaraiala...am vrut mister, am primit mister. Am vazut si fete multumite, acum depinde de fiecare ce asteptari are si ce noroc..sau nenoroc. Oricum parca in strainatate sunt mai faine cutiutele surpriza, la noi mai e de munca. Multam de comment!

      Ștergere