FashionUp.ro

marți, 5 martie 2013

Ceaiuri si iar ceaiuri...Fares si Lipton


        Cum sa-mi incep ziua?  Cu un ceai :)
        Cum sa o termin? Tot cu un ceai :) , da am devenit obsedata de ceaiuri si incerc sa profit cat mai mult de acest anotimp, nu ca ar veni maine vara si nu as mai putea bea ceaiuri calde..dar asa preventiv.

Astazi va prezint ultimele 3 achizitii :

1. Ceai Green Tea Citrus - Lipton 
  Da, sunt fan ceai verde si  asa voi ramane mult timp, asa ca am ales o noua mireasma a acestui ceai:  aroma de citrice ( doar ce am terminat ceaiul verde cu aroma de vanilie si musai aveam nevoie de inlocuitor).

   Ceaiul vine impachetat in pliculete individuale prevazute cu o ata, asa cum ne-a obisnuit Liptonul. Imi place mirosul si gustul pregnant de citrice. Un alt lucru care imi place este intensitatea aromei si concentratia...da este foarte concentrat iar cateodata dintr-un pliculet imi fac ditamai butelca de ceai ... mai mai ca ma infiaza chinezii, poate pana la vara mi se fac ochii oblici.
  In concluzie: imi place!

2. Ceai cu aroma de mere verzi si melissa - Fares
 Despre acest ceai am citit multe recenzii pozitive incat am zis ca tre' sa-l am, imi place si nu prea. Daca tot e de mere verzi pai sa aiba domle' aroma de mar si nu de altceva, iar culoarea este rosie-visinie (de la melissa...si nu, nu ma refer la deja celebra vrajitoare). Mi-ar fi placut sa fie mai intensa aroma de mar iar culoarea ceaiului sa fie verde (deasemenea mi-ar fi placut sa am ochii albastrii si sa ma nasc in New York...da' n-a fost sa fie) dar la 2 lei deja am cam multe pretentii.
  Pentru persoanele ce doresc un iz mai suav,  da e potrivit pentru voi. Eu una prefer aromele cat mai intense, sa miroasa toata bucataria cand fac ceai :D

3.Ceai cu aroma de lamai verzi si portocale - Fares
  Un amestec de arome interesant, mai pregnanta fiind lamaia...zic eu.  Potrivit pentru sezonul rece (trebuie sa-l beau cat mai e frig afara :))) imi aduce aminte de Sarbatorile de Iarna, portocale - Craciun, lamaie - prajituri . Da , imi place mai mult decat cel cu aroma de mere dar e si o chestiune de gust si de intensitatea aromei, la fel culoarea este brun roscat, puteti vedea in canuta de mai jos, canuta ce e deja goala acum dupa 15 minute de cand am inceput sa bat campii.


Voi ce fel de ceaiuri preferati? Ce imi recomandati?

PS: Promit ca nu mi se va mai lipi de maini niciun ceai, in urmatoarea saptamana, cel putin pana nu termin 2-3 cutii din cele 12 pe care le mai am.

2 comentarii:

  1. Si eu ador ceaiul verde, si imi place sa-l combin cu felii de lamaie, batoane de vanilie, miere si altele, pentru a ii schimba putin gustul. Cel de la Lipton suna tentant.

    RăspundețiȘtergere
  2. Unde ai gasit ceaiul cu citrice de la Lipton? Ca tot ma chinui sa-l gasesc si nu dau de el... Legat de ceaiuri, au devenit activitatea mea preferata lately, mai ales ca nu pot sa termin o zi fara sa ma delectez cu o ceasca mare de ceai cald si bun! :)

    RăspundețiȘtergere