FashionUp.ro

vineri, 22 februarie 2013

The Mistery Bag - E.L.F


    Yey... un nou concept de cutie/saculet cu produse surpriza, de data aceasta de la e.l.f .
Asa cum scrie mai sus la orice comanda de minim 40 lei primiti cadou un saculet misterios cu produse ( intre 31-45 lei). Nu am stat pe gand si am plasat o mica comanda, de indata ce primesc coletul va anunt ce contine Mistery Bag. Am incercat multe produse de la e.l.f  si majoritatea mi-au placut, sunt produse ieftine si bunicele. De departe preferatele mele sunt pensulele din gama Studio si Mineral. Insa si fardurile sunt bune (neaparat folosit primer) pigmentate si rezistente, putin prafoase dar la banii astia nu poti cere Luna de pe cer.

Ce parere aveti despre Mistery Bag? Ati comanda-o?

3 comentarii:

  1. Ce misto, de abia astept sa vad ce contine acest saculet !!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna :)
    Nu as comanda-o din simplul motiv ca nu-mi lipseste nici un produs de make-up, beauty, crema, or whatever. Ba chiar unele produse de calitate vor merge eventual incet dar sigur spre termenul la care expira
    Am ajuns la momentul acela in care nu mai fac teste , stiu exact ce produse cumpar . Si am grija ca atunci cand imi iau cremele mai scumpe sau fondul de ten sa cer si diverse testere din ce as mai incerca
    Deci, sunt acoperita :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Bravo tie ! Daca folosesti doar anumite produse/branduri intradevar nu are rost sa arunci banii pe geam.Eu recunosc ca la capitolul creme de fata sunt constanta, folosesc de aproape 2 ani aceleasi produse insa la capitolul machiaje imi place sa testez cat mai multe, iar produsele e.l.f le cunosc si imi plac, deci nu risc mare lucru. Eventual daca primesc vreo oja turbata sau ceva ce nu mi s-ar potrivi cu siguranta ii gasesc stapana, ale mele rubedenii de abia asteapta :D
    Iti multumesc pentru comentariu!

    RăspundețiȘtergere