FashionUp.ro

marți, 29 ianuarie 2013

Review - Servetele demachiante Blanchette


Salutare !

     Am achizitionat aceste servetele demachiante in urma cu 2 luni, stateam la coada la Kaufland si le vazusem langa casa de marcat - hat cu ele in cos. Le ochisem de ceva vreme insa am tot ezitat sa le cumpar, pana mi-am luat inima in dinti.
    Recunosc, folosesc f rar servetele demachiante deoarece ma inteleg mai bine cu lotiunea demachianta (simt ca imi curata mai bine machiajul) insa servetelele sunt un prieten de nadejde in serile/noptile cand sunt extrem de obosita si nu stiu cum sa caut patul mai repede. Deasemenea mi-au fost de mare folos pe vremea cand ieseam des in oras si ajungeam acasa la 4-5 dimineata (in special in perioada studentiei) rupta de somn, eventual si cu scobitori in ochi.
    Dar sa revenim la subiectul principal: servetelele demachiante Blanchette care sunt o mare porcarie. Sunt cele mai proaste servetele pe care le-am incercat vreodata: nu curata machiajul deloc,sunt extrem de fragile si subtiri (se rup foarte usor), miros a dero ieftin si indraznesc a spune ca irita si tenul. Am incercat mai multe produse Blanchette si au fost ok insa aceste servetele sunt de o calitate foarte proasta, nu le recomand.
  Am ezitat sa le cumpar datorita pretului: 2 sau 3 lei am dat pe ele (nici nu mai stiu) , ma gandeam ca la banii astia nu prea au ce sa ofere si am avut dreptate. Daca privesc partea plina a paharului pot spune ca au totusi o indeletnicire: sterg bine praful de pe mobila :D , daaaa...la asta am ajuns sa le folosesc.

  Singurul lucru pozitiv pe care il vad este faptul ca nu se usuca repede, sunt imbibate bine in "dero", le am de 2 luni si inca sunt umede.
  Asadar pentru situatiile de urgenta  ma voi intoarce la servetele  Garnier. M-am inteles bine si cu cele de la Nivea.

Concluzia: un mare NU pentru aceste tentative de servetele demachiante.
 

2 comentarii:

  1. Eu le-am folosit in calatorii sa ma sterg pe maini :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna "Fara dulciuri", uite la asta nu m-am gandit, o optiune buna. Nici la sters pantofii cred ca n-ar fi rele :)

    RăspundețiȘtergere