FashionUp.ro

miercuri, 30 ianuarie 2013

OFERTA StrawberryNet.com: 10$ cadou + gloss Calvin Klein cadou pentru clientii noi




     Luna ianuarie este oficial luna ofertelor de neratat, asa ca astazi revin cu o reducere extrem de tentanta pentru voi, dragele mele cititoare: la cumparaturi de minim 25$ se acorda o reducere de 10$ si un gloss Calvin Klein cadou (in valoare de 16,50$).
  Eu am beneficiat de curand de  aceasta oferta (prin intermediul unei recomandari de la o super bloggerita), cu 51 lei mi-am luat blush MAC, fond de ten STILA si gloss CK. V-am povestit  AICI  experienta primei comenzi..
  In perioada aceasta cei de la Strawberry au multe oferte tentante la parfumuri si produse anti-aging, insa au preturi foarte bune si la produsele de machiaj.




Ce aveti de facut pentru a beneficia de aceasta oferta?  

      Trimiteti-mi prenumele si emailul dvs. pentru a va putea trimite o invitatie. In aceasta invitatie gasiti un cod promotional  pe care il veti introduce inainte de a finaliza comanda.
Fiind vorba de o oferta de recomandare puteti beneficia de aceasta promotie doar pe baza invitatiei.
    Este o oferta win-win, adica castigi si tu castig si eu :)
Livrarea este gratuita indiferent unde locuiti (Romania sau strainatate) iar comanda va vine direct la usa (adusa de postas), cel putin mie asa mi-a venit.
Pentru alte detalii email me:   lasuetacunicole@gmail.com

  Grăbește-te, promoția se încheie pe 15 Feb 2013 !

2 comentarii:

  1. Buna! Vreau si eu invitatia, ti-am trimis mail, sper ca l-ai primit! Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna Alina! Am primit mailul tau, ti-am trimis invitatia!

    RăspundețiȘtergere