FashionUp.ro

marți, 29 ianuarie 2013

New love: Lipton Indonesian Sencha Green Tea

Buna dragelor!

      Am revenit dupa o saptamana infernala, simt ca nu-mi mai ajunge timpul deloc si orice as face nu pot gestiona deloc situatia.Dar nu ma plang se poate si mai rau :((
      Astazi revin cu o noua "descoperire" in materie de ceaiuri : Lipton Indonesian Sencha - vazut, citit, placut, luat si gustat - cam asa s-a intamplat. Mi se terminase ceaiul verde cu menta si m-am dus la Kaufland chitita pe un ceai verde, l-am vazut pe acesta, i-am citit ingredientele si cand am vazut caci contine si petale de trandafir (deja ma gandeam la aroma trandafirilor de gradina) mi-am spus ca trebuie neaparat sa-l incerc.

 Cum am ajuns acasa mi-am preparat imediat o cana de ceai si am savurat-o cateva minute bune. Imi place foarte mult acest ceai: gustul de ceai verde este pregnant (contine 89% ceai verde) iar aroma de trandafir  se simte discret, exact cat trebuie. Din pacate acest iz este mai mult din cauza aromelor ,  petalele de trandafir fiind prezente doar in proportie de 1%. Nu ma deranjeaza neaparat acest lucru deoarece ingredientele sunt de calitate foarte buna iar gustul este divin.

Un alt lucru care imi place este faptul ca ceaiul verde nu este sub forma de praf sau pulbere ci contine frunze de ceai. Se poate vedea si in pozele de mai jos.



      Nu recomand acest ceai persoanelor carora nu le place gustul amarui al ceaiului verde deoarece acest tip de ceai este destul de strong, fata de alte tipuri de ceai de pe piata.


   Acum va las cateva poze cu al meu dovleac decorativ cules din gradina mamei prietenului. Este un dovlecel special deoarece are forma unei flori si este hazliu. Il am din septembrie,  inca este tare si presimt ca va rezista cu stoicism pana la vara :)


Pentru marire va rog sa dati click pe poze.

V-am salutat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu