FashionUp.ro

luni, 24 decembrie 2012

Urari de Craciun, colinde si sms-uri

  
  Mai este foarte putin timp si vine mosu'. Ei bine, deja au inceput sa curga urarile,sms-urile si colindele. In mod normal nu ma omor dupa sms-urile preluate de pe internet,  imi plac mai mult cele 3-4 cuvinte simple, spuse din suflet sau si mai bine un telefon. Insa in acest an am gasit cateva "colinde" chiar funny,  bune de trimis unor destinatari cu simtul umorului bine dezvoltat. Ce-i drept, daca mamei  ii trimit niste sms-uri personalizate , compuse 100% de mine, prietenilor le-am trimis niste sms-uri amuzante:


" Buna ziua, eu sunt Mosu', Cel cu nasu' un pic cam rosu,
Si-am venit prin telefon, Nu pe usa sau pe horn,
Cu urari de fericire, Sanatate si iubire!
Craciun Fericit!"



"Pe la geamuri cad stelute, iar pe foc sunt sarmalute, iar bradul e la locul lui, Mosul e la treaba lui, sa iti fie tie bine, acum si in anul care vine."


"L-am vazut urcand pe cos, cu tupeul lui de Mos. Si in sac avea de toate: bani, noroc si sanatate. Sigur vine si la voi, fiindca e trimis de noi. Craciun Fericit si La Multi Ani!"


"Daca Mos Craciun nu vine, il retin, este cu mine. Stam la barfe, bem un vin, poate chiar "il si combin". Mosule cu barba sura, ce mirosi a bautura, patu-i cald, l-am pregatit, ti-a fost frig, esti obosit? Tu, de daruri n-ai primit, nu esti rau, stai linistit! Dar de cand este la mine, a uitat de tot de tine..."


"Mos Craciun cu suflet bun, Sa va aduca in Ajun, Carduri VISA Diamant, Carnavaluri pe la Rio, brazilience-n custodie. Haide, gata cu VISAtul, S-a mai ars si cozonacul!"


"Ma adresez pe aceasta cale membriilor familiei, prieteniilor si cunoscutilor! Va informez ca sunt dispus(a) ca incepand de azi sa primesc cadouri pentru a evita aglomeratia din ultimul moment! Accept bani numerar sau cecuri, bijuterii, parfumuri fine, haine de marca, autoturisme si chiar apartamente. Craciun Fericit!"


"Ho ho ho... Ati vazut un ren maro? Sau un spiridus in bleu? S-aveti Mos gustos, bogat, An Nou de invidiat, sanatate, La Multi Ani (si-o caruta de bani)!!!"



Si "colindul" care mi-a placut cel mai mult, fiind cel mai reprezentativ si adevarat:
"Sarbatorile au sosit,
Bradul l-am impodobit,
Si in graba cea mai mare
SMS-uri... baga tare!

Rude, prieteni si amici,
Pe toti ii SMS-uiti,
Uitand cum era odata,
Cand umblam din poarta-n poarta.

Puneti mana si sunati!
Pe net nu mai cautati,
SMS-uri vechi, banale,
Si mereu impersonale...

Eu va pup si va iubesc,
Toate bune va doresc,
Promit sa va sun mereu,
Am minute, nu e greu!"



Acestea fiind spuse, va urez "Sarbatori Fericite" , un Craciun plin de bucurii, belsug, surprize si lucruri frumoase !





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu