FashionUp.ro

luni, 3 decembrie 2012

Random

  Weekendul asta nu am avut chef de nimic, sambata am dormit pana la 12 apoi am hoinarit prin oras si imprejurimi pana noaptea tarziu, m-am bucurat ca am vazut cateva raze de soare desi vremea a fost destul de rece (7-8 grade mai pe seara).
   Nu am sarbatorit Ziua Nationala, ultimele urme de patriotism s-au sters de mult (aruncati cu bolovani in mine, dar asta este adevarul). Duminica a plouat torential toata ziua (si inca mai ploua), astfel incat am lenevit uitandu-ma la cateva filme. Primul este "La source des femmes" , un film superb a carui actiune se petrece in Maroc; categoric merita vazut (mai ales de femei :D), regizat de Radu Mihaileanu.
     Apoi am vazut "The Twilight Saga" - "Breaking Dawn 1 si 2", partea intai mi-a placut insa partea a doua nu m-a dat pe spate, parca prea au lungit-o aiurea. Twilight, New Moon, si Eclipse mi-au placut mai mult decat Breaking Dawn, dar asa este cu toate filmele, primele parti misto apoi o lungesc de te plictisesti.
  N-am reusit sa-mi fac unghiile sau sa ma pensez (desi imi propusesem) am fost prea lenesa, si am savurat 'il dolce far niente', placerea si bucuria de a nu face nimic, de a te bucura de leneveala. De maine promit sa ma mobilizez, mai ales ca la sfarsitul saptamanii viitoare mi-am programat o mica vizita de 2-3 zile at home .Sper sa fie frumos si sa nu ninga, sa ma pot bucura de vizita. Mi-e cam dor de casuta si mi-ar prinde bine o ieseala printr-o metropola mai din zilele noastre, ca pe aici am inceput sa ma simt cam oldish. Nu vreau sa ridic in slavi Dobrogea insa Oltenia mai are mult ca sa ne ajunga, cel putin la categoria life-style si  mentalitate.
 E 1 si 15, ma bag la "To Rome with love", caci mos Ene mi-a uitat adresa in seara asta.

V-am pupat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu