FashionUp.ro

joi, 6 decembrie 2012

Filmul zilei: Midnight in Paris

    Astazi va propun o comedie romantica scrisa si regizata de Woody Allen: "Midnight in Paris", un film foarte interesant pentru cei ce iubesc Parisul. Ador coloana sonora, ador peisajele si felul cum este ilustrat orasul, mi se pare ca au suprins exact esenta acestui oras superb. Povestea filmului mi se pare mai mult romantica decat comica,Owen Wilson este sarea si piperul filmului si joaca fenomenal.

  Nu am vizitat niciodata Parisul, insa imi doresc foarte tare si sunt sigura ca mi se va indeplini dorinta ( si da, se va intampla in viata asta :D). Una peste alta va recomand acest film, merita vizionat daca sunteti o persoana mai romantica sau daca sunteti indragostit/indragostita de orasul luminilor.

V-am pupat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu