FashionUp.ro

luni, 12 noiembrie 2012

Tabieturi cometice si nu numai

    Cred ca nu exista persoana care sa nu aiba un tabiet, un obicei ce ni-l satisfacem cu regularitate. Fie ca este vorba de ceaiul ce il bem in fiecare dimineata, fie cremuirea corpului in fiecare seara inainte de culcare sau rontaitul unghiilor (asta e un tabiet mai putin placut :D), orice persoana are 'apucaturile' ei.

   Vreau sa va impartasesc tabieturile mele, bune sau mai putin bune:

1. De fiecare data dupa ce ma spal pe cap, imi usuc parul cu capul in jos pentru a avea volum. Acest lucru il stiu de la un hair-stylist si fuctioneaza cu succes pentru parul meu. Ma plangeam ca nu am volum si desi imi place parul mai lung mereu reveneam la salon pentru a ridica putin treptele, acestea facand parul mai infoiat si 'mai mult'.  De obicei ma tundeam la 2 luni, insa in ultimul an m-am tuns de 3 ori, pentru ca mi-l doresc mai lung iar uscatul parului cu capul in jos imi aduce volumul dorit. Nu folosesc spume, fixative sau geluri,  decat la evenimente speciale. Imi place sa-mi simt parul curat iar spuma/fixativul mi-l imbacseste.

2.Cand ma dau cu rimel, ordinea este: geana de jos apoi cea de sus , pentru a nu-mi murdari pleoapa.  Imi indrept privirea in sus, imi rimelez geana dreapta , apoi cea stanga. Intre timp cea dreapta se usuca si continuu cu geana de sus tinand ochiul normal, apoi trec la geana stanga. Acest tips l-am aflat de la Mirela Vescan cand le invata pe fetele de la Next Top Model sa se machieze corect, si intradevar functioneaza.

3.Aplicarea cremei de ochi(in cazul meu ulei de migdale dulci) o fac prin tapotare si nu prin frecare sau masare, asta pentru a nu favoriza aparitia ridurilor. Se stie ca zona ochilor este foarte sensibila si prima predispusa la riduri, fiind primul loc unde se vede trecerea vremii. Acest lucru l-am invatat cand am lucrat in Scotia ca beauty adviser.

4.Cand ma spal pe cap las samponul sa actioneze 3-5 minute timp in care imi fac un masaj capilar pentru a stimula circulatia sangelui si a incuraja cresterea parului. Deasemenea ajuta la indepartarea mai usoara a uleiurilor si rezidurilor. De obicei cand fac dus imi fac un masaj mai dinamic, mai revigorant iar cand fac baie ceva mai rexalant cu miscari mai usoare. Cel din urma ajuta si in cazul durerilor de cap (cel putin in cazul meu), daca mai arunc si niste bile efervescente in cada, sting lumina, aprind 2-3 lumanarele si dau drumul la muzica in surdina (budda bar), deja ma simt ca la spa.

5. Un alt obicei este aplicarea cremei de fata, nu doar pe ten ci si pe gat si decolteu. Am observat ca multe femei au fata curata, intinsa insa gatul pare din alt film, ridat si cu pete de la soare (inclusiv decolteul, cel putin 5 femei din 10 au decolteul horror). Aceeasi poveste si cu fondul de ten, fata super bronzata gatul alb ca varul, o discrepanta mare. De aceea in fiecare seara imi aplic crema/uleiul si pe gat si decolteu iar dimineata neaparat crema cu FPS, indiferent daca e vara sau iarna.

6.Inainte de a adormi ma dau cu crema de maini, chit ca am nevoie sau nu. Tabietul asta il am din adolescenta, si imi place cand sunt complimentata cu privire la manutele mele :)

7.  Ma epilez pe brate la fiecare 2 saptamani, indiferent de anotimp (desi nu am o pilozitate  mare). Mai are rost sa va spun ca vad niste papusi de fete, machiate si aranjate,  cu haine scumpe si  pretentii de dive care au ditamai blana de urs pe maini de iti vine sa vomiti tot ce ai mancat in ultima luna? Si problema este ca aceste fetiscane nu sunt putine deloc, foarte rar vad fete epilate pe maini. si lucrul cel mai grav este ca li se pare normal. In liceu acest subiect era oarecum tabu, iar colegele mele (nu toate, ce-i drept) erau clar impotriva epilatului pe maini (desi unele din ele aveau ditamai maturoiul pe maini), aveau impresia ca daca te epilezi o sa ai padure de foioase in loc de muschi si licheni.
    Primul meu epilator a fost unul Braun, l-am cumparat prin clasa a 7-a si de atunci l-am tot folosit (pt picioare si maini) pana prin clasa a 12-a, si nu l-as fi schimbat daca nu as fi primit altul cadou, pe care il folosesc si in prezent - Braun Silk epil Xpressive-.
   Una peste alta , dupa aproape 10 ani de folosit epilatorul, pe picioare s-a rarit considerabil , am unele portiuni in care nu-mi creste deloc, in unele portiuni am niste pufulet iar restul este destul de rar si firav. Pe brate nu aveam cine stie ce par, insa acum este foarte rar si deschis la culoare, lipsit de asprime, in conditiile in care sunt bruneta, am pielea mai inchisa la culoare si aveam parul foarte negru si aspru.Pe maini am folosit epilatorul (cred ca maxim de 2 ori m-am facut cu ceara la salon), iar pe picioare am folosit cu preponderenta epilatorul, de cateva ori ceara si cam de 2 ori pe an lama (in special iarna, pentru a scoate la suprafata firele crescute sub piele). Mitul conform caruia daca te epilezi te vei trezi cu blana de mamut, este distrus.Ma opresc aici, ca deja se transforma in review :)

8.Un alt obicei este stergerea ojei imediat ce se ciobeste. Nimic nu mi se pare mai urat decat niste unghii cu oja ciobita si stearsa, de aceea cum mi se ciobeste prima unghie imediat iau vata si acetona si mi le sterg, prefer sa le am goale decat cu o oja sarita.

Acestea sunt cateva din tabieturile mele, fetelor voi ce obicei aveti?



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu