FashionUp.ro

joi, 29 noiembrie 2012

Revistele lunii decembrie: Unica si Glamour

   Nu puteam sa las sa treaca aceasta luna fara sa-mi iau portia de reviste glossy. M-au tentat cateva insa pana la urma am ales Glamour si Unica, au cele mai frumoase cadouri din punctul meu de vedere. Se simte deja spiritul sarbatorilor, mai toate reviste se intrec in cadouri care mai de care.
  Revista Glamour am cumparat-o datorita beauty-kitului ce contine 3 farduri de pleoape (un roz suav, un gri plumbuit si un mov intunecat, toate sidefate), 3 farduri de obraz, 3 rujuri, un creion de buze, un creion de ochi si un gloss.

Fardurile sunt pigmentate, usor prafoase insa la banii astia beauty kit-ul este chiar bunicel. Revista nu e cine stie ce, plina de reclame, articole lipsite de substanta. A costat 9,90 lei, insa merita si ultimul leut datorita cadoului.
     Creionul de buze are o culoare frumoasa, este destul de moale si se foloseste destul de usor. Creionul de ochi nu e de cea mai buna calitate, opune putina rezistenta, nu l-as folosi pe linia apei insa pentru conturul ochilor este perfect.Gloss-ul este un rozaliu usor transparent cu particule mici de sidef, miroase putin a plastic insa merge folosit, oricum are 1,3 grame dupa cateva folosiri e gata.
        A doua revista care merita cumparata este Unica, ce are o sumedenie de cadouri printre care: o agenda roz pentru 2013 (absolut superba), o mostra de sampon si una de balsam Nivea Volume Sensation, un card de reduceri in magazinele H&M (pentru cumparaturi de minim 50 lei primesti un Fashion Card in valoare de 20 lei), calendar pentru birou 2013, diverse pliante si vouchere (mai mult sau mai putin interesante).
Revista are articole interesante si consistente. Fata de Glamour pe care mai mult am frunzarit-o, revista Unica chiar am citit-o din scoarta in scoarta, rubrica preferata fiind 'Moda si Frumusete', in care am vazut multe sugestii de rochite potrivite pentru petreceri,sarbatori,Revelion,etc. Deasemenea interviul cu Andreea Berecleanu este interesant, lista cu cele 114 idei de cadouri am lecturat-o cu mare placere. Revista a costat 15,99 lei, si pot spune ca luna aceasta isi merita banutii.


V-am pupat!

PS: Pentru a putea vedea pozele la o dimensiune mai mare va rog dati click pe ele.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu