FashionUp.ro

joi, 15 noiembrie 2012

Reduceri tentante pentru fashioniste

    Se apropie cu pasi repezi perioada Sarbatorilor si implicit a reducerilor. Urmaresc indeaproape siteurile destinate reducerilor si astazi doresc sa va arat cateva oferte care mi se par tentante:
Acest ceas poate fi achizitionat de pe Fundeal la doar 29 lei, il gasiti in mai multe culori insa mie imi place pe roz. Il gasiti AICI
Acest set de bijuterii Swarovski poate fi achizitionat de pe ZipBox la doar 60 lei, vine impreuna cu un certificat de autenticitate si unul de garantie. Exista varianta si pe roz insa mie imi place pe bleu. Il gasiti AICI. Este o varianta buna pentru un cadou frumos (de preferabil sa fie primit cadou:D)

 
    
Bratarele Swarovski, foarte finute si simpatice la doar 19 lei, le puteti cumpara de pe Groupon, de AICI.

O alta oferta tentanta o gasiti pe DealFever, pentru 9 lei aveti reducere 50% pentru orice produs achizitionat de pe www.cosmeticesiparfumuri.ro Oferta o gasiti AICI

Imi plac site-urile de reduceri, nu pot sa zic ca sunt clienta fidela insa ma mai rasfat cateodata cu cate un tratament, un set de bijuterii sau un voucher ce imi ofera reduceri consistente de pe vreun site de haine sau cosmetice.

Ce experiente ati avut cu aceste site-uri de reduceri?









   

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu