FashionUp.ro

miercuri, 28 noiembrie 2012

Ceaiuri preferate

     Nu mai e un secret ca sunt mare amatoare de ceaiuri, beau cam 3-4 cani pe zi. Cafeaua nu se afla printre bauturile preferate (ma mai prosteam cu 3 in 1 insa de cand am inceput sa am palpitatii m-am lasat) e amara, are un gust care nu-mi place, desi mirosul ei este placut.
  Dintre toate ceaiurile de pe piata cel mai mult imi place LIPTON, este concentrat, gama este diversificata si am de unde alege iar ingredintele sunt naturale.

Momentan am ceaiul alb cu rodie si cel verde cu menta, insa imi place foarte tare si cel cu fructe de padure. Am incercat si varinta cu mandarine si portocale insa nu m-a dat pe spate.
  Lipton White Tea Pomegranate contine: 85% ceai alb,coji de rodie 1,4%, arome iar Lipton Green Tea Intense Mint contine: 59% ceai verde, menta 27%, arome. Au un gust foarte intens si o aroma extrem de placuta. Scriu aceste lucruri deoarece ceaiurile obisnuite contin 15000 de ingredinte, cumperi ceai de lamaie si te trezesti ca 80% contine fructe de padure si 1% coji de lamaie.
    Mai beau si ceai verde simplu, cunoscut pentru detoxifierea organismului, este bogat in antioxidanti care incetinesc procesul de imbatranire. De cand beau ceai verde zilnic pot spune ca mi s-a reglat destul de bine digestia .
  Mai rar beau si ceai negru, gustul nu este stralucit, cam amar pentru mine (trebuie neaparat indulcit).
  
    In cura am baut mult ceai de papadie, de catina si frunze de afin. La inceput nu am avut o relatie prea buna insa pe parcurs am inceput sa ma obisnuiesc cu gustul lor. Ce-i drept, neindulcite sunt destul de nasoale insa ce nu face baba sa slabeasca.
   Ceaiul din frunze de afine este cunoscut ca si 'insulina vegetala' bun adjuvant in tratamentul diabetului zaharat (nu am diabet insa la cat de multe dulciuri mancam, nu cred ca mai aveam mult). Are actiune antiseptica si este antibacterian (actioneaza mai ales la nivel intestinal, urinar).
  Ceaiul de catina deasemenea are proprietati antioxidante si ajuta la mentinerea tineretii.Contine foarte multa vitamina C.
  Ceaiul de papadie stimuleaza ficatul si rinichii, este foarte folosit in curele de slabire fiind renumit pentru proprietatile sale ce ajuta la pierderea kilogramelor.

Am gasit doua articole extrem de interesante, AICI si AICI, trebuie neaparat sa le cititi.

PS: Pentru a mari pozele dati click pe ele.

  Voi ce ceaiuri preferati?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu