FashionUp.ro

miercuri, 7 noiembrie 2012

Cadou Tango din noiembrie: Crema de maini cu ulei de catina si masline Cosmetic Plant

      Astazi a aparut la chiscuri revista Tango nr.83 oct-nov. ce are ca si cadou crema de maini de la Cosmetic Plant. Revista fara cadou costa 7,9 lei iar cu cadou costa 9,9 lei.
     Desi majoritatea revistelor le cumpar pentru cadouri va marturisesc ca aceasta editie merita cumparata si fara cadou, are articole foarte interesante, interviuri consistente (ca si informatie) cu Eva Longoria, Nadia Comaneci, Jojo, Alexandra Ungureanu, Ovidiu Lipan Tandarica, Luminita Nicolescu, Esin Uguartay.
     Articolul meu preferat din aceasta revista este "Sa ma fac frumoasa sau sa par inteligenta?" scris de Raluca Kisescu, un articol copios si hilar.
     Imi place aceasta revista si pentru ca nu este intoxicata cu reclame, chiar ai ce citi. Consider ca peste 80% din revistele glossy au un articol principal, cateva articole ma mici de umplutura si restul reclame (muuulte reclame). Insa in Tango sunt putine reclame, iar articolele au substanta si sunt scrise elaborat.
    Cand cumpar o revista imi doresc sa o lecturez alaturi de un ceai cald, e un mod de a ma relaxa. Si bineinteles ca nu-mi doresc sa citesc reclame peste reclame, asta vad la TV non-stop, revista trebuie sa fie suava, atractiva, un mod de a scapa de stres si de a iesi putin din cotidian.
  Recunosc ca sunt fan Alice Nastase, imi place cum scrie, imi place de ea ca femeie, imi place ca debordeaza de eleganta si exprima feminitate pura prin fiecare cuvant si gest, imi plac principiile ei de viata, imi place cum gandeste si cum se comporta...este un roll model pentru mine. Se vede ca pune mult suflet cand scrie si o face cu placere si pasiune. Ea este unul din motivele pentru care iubesc revista Tango.


Acum judecand la rece: crema de maini costa 8 lei, pe siteul Cosmetic Plant  , revista cu cadou 9,9 lei , mi se pare o afacere buna.

Fetelor voi ce parere aveti despre reviste cu cadou?

Kisses!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu