FashionUp.ro

marți, 13 noiembrie 2012

35% reducere si free shipping pentru orice comanda MUA UK

   

     Desi astazi e marti 13, am avut parte numai de lucruri frumoase, incepand de dimineata. Am o veste foarte buna pentru voi, celebrul brand MUA, doar ce a strans de cateva minute 35 000 like-uri pe facebook, si cu aceasta okazie vor avea reduceri considerabile (35% reducere la toate produsele)  si cel mai important FREE SHIPPING all over the world pentru comenzi de cel putin 10 lire, in conditiile in care ofereau transport gratuit pentru cel putin 25 lire, comanda. Au preturi foarte bune si asa, fara reduceri : 1-2 lire oja, 4 lire paletele de farduri cu 12 nuante, rujuri si glossuri la 1, 2 si 3 lire, BB cream la 4 lire, blush-uri crema la 2 lire si multe alte produse la preturi foarte bune. Puteti vizualiza oferta AICI.
  Eu deja am cateva produse pe wish list :) , pun de o comanda neaparat.

Later edit: se pare ca siteul MUA s-a blocat in ultimul hal din cauza faptului ca 1000 de persoane incercau sa dea o comanda in acelasi timp (din spuselor celor de la MUA, pe facebook), am incercat ieri toata ziua sa dau o comanda, imi sarea mereu. Astazi e pus pe butuci, nu mai functioneaza deloc. Vestea buna este ca promotia este valabila o saptamana. Deci nu disperati! Sper maine sa se rezolve problema.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu