FashionUp.ro

duminică, 14 octombrie 2012

Review demachiant instant ochi si buze Aslavital MineralActiv

  Am cumparat acest demachiant intr-o perioada cand imi aparuse o mica iritatie la ochi, doar ce aparuse pe piata gama MineralActiv special creata pentru pielea sensibila si l-am cumparat imediat.


Descriere oficiala: Curăţă eficient şi delicat pielea sensibilă din jurul ochilor şi a buzelor. Contine agent tensioactiv bland si eficient care indeparteaza usor impuritatile, chiar si machiajul water proof.
Actiune: Extractul de albăstrele calmează, relaxează, regenerează si netezeşte pielea. Prezenţa vitaminei A are efecte benefice în timp asupra ochilor, conferind strălucire privirii. Remineralizează, energizează, calmează pielea datorită complexului unic Argilă naturală-extract organic de Goji.   Parerea meaCum m-am inteles eu cu el? Nu prea bine, dupa doua folosiri a ramas intr-un colt (din cand in cand mai sterg praful de pe el). Nu imi place deoarece nu demachiaza aproape deloc, desi umezesc bine discheta si o tin pe ochi cateva secunde cat sa se dizolve mascara.Trebuie sa insist si iar sa insist pana mi se inrosesc ochii.Ei bine, nu aveam asteptari sa curete machiajul waterproof dar macar un machiaj minimalist (mascara,creion khol). Imi place mirosul, este foarte delicat fata de produse Aslavital din gama normala ( de exemplu crema de maini  are un miros f urat). Datorita faptului ca trebuie sa insist f mult si dupa demachiere neaparat trebuie sa folosesc un gel spumant sa fiu sigura ca am indepartat si ultima urma de machiaj, am renuntat sa-l mai folosesc. M-am intors la lotiunea micelara de la Ivatherm cu care ma inteleg foarte bine.Pretul - 15 leiCantitate - 100 mlNota 4/10Cu siguranta nu-l voi mai cumpara. 






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu