FashionUp.ro

joi, 18 octombrie 2012

Mananca, roaga-te, iubeste




      Nimic nu mi se pare mai relaxant decat sa stau tolanita pe canapea cu un ceai cald pe masuta, citind o carte buna ( pe fundal o ploaie mocaneasca). Imediat ce am vazut filmul 'Eat,pray,love' (in care joaca actrita mea favorita, Julia Roberts) am spus ca neaparat trebuie sa citesc si cartea. La cateva zile deja o aveam in manute si ma bucuram de ea. O recomand cu placere persoanelor spirituale, ce sunt interesate de propriul eu, de meditatie, introspectie, rezolvarea conflictului dintre persoana fizica si spirit, gasirea echilibrului in viata, a multumirii de sine, a fericirii supreme.
     Ma regasesc in personajul lui Liz si imi doresc sa pot avea si eu curajul sa plec de nebuna prin lume, cautandu-mi echilibrul interior, gasind pacea absoluta, intelepciunea si nu in ultimul rand iubirea perfecta.
      Ma enerveaza la culme ca trebuie sa traiesc dupa reguli, ma enerveaza cand sunt intrebata 'da tu cand te mai casatoresti?', ma enerveaza cand mama imi zice "trebuie sa fii in rand cu lumea".Nu imi doresc nici sa ma casatoresc nici sa am copii (cel putin nu acum), nu e momentul, de ce sa fac ceva ce nu-mi doresc? Doar sa fie ceilalti multumiti? Sa mimez ca-s fericita , iar noaptea sa plang in baie? Imi doresc libertate, sa imi pot trai viata asa cum cred de cuviinta.
      Imi place foarte tare sa calatoresc, sa vizitez toata lumea, sa cunosc traditiile tuturor popoarelor, sa cunosc oameni din alte culturi, sa vad o alta fata a lumii asteia. Cateodata visez noaptea ca lucrez la 'Discovery Travel' si prezint o emisiune culinara, ma plimb prin toata lumea cautand cele mai ascunse taine gastronomice. Intr-un timp ma gandeam sa ma fac stewardesa, as imbina utilul cu placutul. Am vazut femei la 35 - 40 de ani care au luat-o de la zero in alta tara, cu copii mici, sot, si-au lasat jobul de birou si s-au dus sa-si indeplineasca visul, pasiunea. Un exemplu este Silvia , pe care o admir foarte mult, o femeie curajoasa, ambitioasa si cu o pasiune frumoasa : arta culinara. La 35 de ani s-a mutat in Franta, si-a lasat jobul de birou si s-a dus sa devina chef. Nimic nu mi se pare mai frumos decat sa-ti urmezi visul, indiferent de imprejurari, de varsta, de consecinte.
   Pana la urma fericirea este o floare rara, trebuie sa o cauti si sa o tot cauti...poate fi un drum anevoios cu multe obstacole insa depinde de noi cum stim sa gasim aceasta floare.



Un comentariu:

  1. Foarte frumos ai scris, trebuie neaparat sa citesc si eu aceasta carte, pare interesanta.

    RăspundețiȘtergere