FashionUp.ro

miercuri, 24 octombrie 2012

Jurnal de dieta, ziua 3

A trecut si ziua a 3-a, cea mai grea zi de pana acum. Nu sunt deloc multumita de felul in care a decurs ziua de azi, insa sunt om si din pacate cedez tentatiilor.

Mesele de astazi au constat in:

Mic dejun:
-salata de fructe: o para, o portocala, un kiwi, 2 nuci
-cafea simpla sau ceai

Gustare:
-2 felii de paine cu hummus (pasta de naut)
-o cana de ceai de papadie

Pranz:
-supa de rosii
-100 g de orez brun cu legume, preparate prin fierbere, la abur sau cuptor

Gustare:
-200 g de iaurt (2% grasime) amestecat cu 3 lingurite de miez de floarea-soarelui crud

Cina:
- ciuperci la gratar (5-6 ciuperci mari)
-salata de legume proaspate


 Asa cum am spus si mai sus, astazi mi-a fost foarte greu sa mai rezist sa nu mananc ceva dulce, simteam ca cedez psihic, aveam o stare maxima de nervozitate, si vedeam in fata numai cornuri cu unt si clatite cu ciocolata.
  Dimineata totul a fost ok, am mancat salata de fructe cu nuci (ador fructele), am baut un ceai de menta indulcit cu xylitol. La gustare am mancat un iaurt probiotic Oly cu 4 lingurite de fructe uscate goji, pe care le-am avut din Cutia Verde. Nu am facut hummus deoarece am uitat sa pun nautul la inmuiat cu o zi in urma (am facut reteta prin septembrie si are un un gust foarte bun, aduce cu fasolea batuta) . La pranz am mancat orez cu legume, nu am avut brun si am gatit cu orez integral. Supa nu am mai mancat-o, eram full dupa orez. Din pacate in loc de cina si gustare am mancat doua cornuri cu unt, calde (de la Kaufland), nu am mai putut ajunge acasa si am comis-o. Cand toata lumea in jurul meu mananca de toate si eu trebuie sa indur , mi se pare extrem de greu sa rezist. Aveam o pofta teribila de o tarta cu fructe sau o clatita cu cioco, insa am renuntat la idee repede. Sper maine sa pot ajunge acasa sa-mi gatesc si sa-mi pot stapani poftele, mai ales seara cand este cel mai greu. Sport si masaj nu am facut, am ajuns foarte tarziu acasa si am cazut franta.Am mustrari de constiinta, insa continui cu dieta in masura in care o pot tine.


PS: Daca doriti reteta pentru hummus, va rog indrazniti !

Un comentariu:

  1. Este foarte greu, insa trebuie sa ai ambitie. Important este sa te tii de regim. Eu am avut rezultate bune cu el, insa l-am combinat cu sport.

    RăspundețiȘtergere