FashionUp.ro

luni, 22 octombrie 2012

Jurnal de dieta, ziua 2

 S-a incheiat si a doua zi a dietei. Astazi a trebuit sa mananc:


Mic dejun:
-cafea simpla sau ceai
-omleta fara ulei din 4 albusuri de ou (fara galbenusuri)
-o salata de legume proaspete

Gustare:
-2 bruschete: felii de paine integrala prajita pe care adaugati rosii, busuioc si ulei de masline
-o cana cu ceai de catina sau verde

Pranz:
-peste cu legume (fara cartofi) pregatite la cuptor sau la gratar

Gustare:
- o cutie de branza cu smantana (2% grasime, 150-175 gr)

Cina:
-salata de legume proaspete cu ulei de masline extravirgin
-o felie de paine integrala


    In ce priveste micul dejun, omleta din albusuri nu este prea delicioasa si nici prea aratoasa, dar ce nu fac ca sa slabesc? mananc si scoarta de copac daca e nevoie :D.Ceaiul a fost verde cu mandarine, iar salata am facut-o din salata verde,rosii si ardei gras. La gustare am facut bruschete si am baut o cana de ceai de catina.Desi sunt mare amatoare de ceaiuri (nu beau cafea deloc), acest ceai este destul de rau la gust insa l-am indulcit cu xylitol.
   La pranz am facut somon cu legume la cuptor  (conopida,morcovi,mazare.ardei capia), am mancat cu pofta, imi place mult pestele in special somonul,tonul si pastravul. La gustare am papat o cutiuta La Dorna cu branza si smantana 2% grasime. Mai pe seara m-a apucat o pofta de dulce, am stat pe ganduri daca sa iau doua lingurite de miere, insa mi-a trecut repede. La cina nu am mancat salata, ci cativa biscuiti simpli Petite Beurre, erau in bucatarie si imi faceau cu ochiul, nu m-am putut abtine.
  Per total sunt multumita ca peste zi am mancat ce trebuie, un lucru care imi place de cand am inceput dieta este faptul ca ma simt foarte usoara, nu ma mai balonez si mai important de toate ma simt satula. In seara asta am facut si masaj anticelulitic, sport nu am reusit, pur si simplu nu am avut dispozitia necesara.






-

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu