FashionUp.ro

sâmbătă, 20 octombrie 2012

Haul Yves Rocher

         Relatia mea cu Yves Rocher este veche, prima comanda am dat-o acum vreo 4-5 ani gasind un catalog YR intr-o revista glossy, apoi a aparut magazinul YR (in Carrefour C-ta) unde mergeam pentru a testa produsele, miroseam parfumurile, cremele, insa recunosc cumparam doar pe baza ofertelor trimise prin posta fiind mult mai rentabil (preturile din magazinul fizic erau maricele, deh....chiria mare,cheltuieli cu angajatii). Anul acesta au inceput tare cu vanzarile pe online. Eu una am ramas fidela comenzilor primite prin posta, mi se par cele mai avantajoase ( nu de fiecare data ce-i drept).
    De data aceasta m-au tentat cu o oferta foarte buna, pentru o comanda de minim 49 lei se oferea cadou un parfum 50 ml. Am avut de ales intre So Elixir,  Comme une Evidence (pe care l-am si ales) si Naturelle.

  Comanda mea a fost:
-  BB Cream  ten sublim (nuanta medie)        39 lei   (pe online vad ca e 55 lei)
-  gel sampon energizant pentru par si corp    10,5 lei(l-am luat pentru mister D)
-  parfum Comme une Evidence                - a fost cadou ( in catalog este 105 lei, pe online 155 lei)

 Costul total al comenzii a fost 61,50 lei, cheltuielile de expeditie fiind 12 lei.

Desi se dau creatorii cosmeticii vegetale si promoveaza frumusetea naturala ,calitatea produselor nu este wow, eu ii compar cu cei de la Avon.

De la YR am dezvoltat o adevarata pasiune pentru gelurile de dus Jardins du monde, miros foarte frumos , le-am avut aproape pe toate. Am incercat si cateva parfumuri: Naturelle ( miroase a iarba, l-am facut cadou), Flower Bomb ( um parfum mult prea dulce pentru gusturile mele, a ajuns la mama) , Ming Shu (deasemenea dulceag, potrivit pentru adolescente, zic eu), Iris Noire ( un parfum greu, lemnos, potrivit pentru persoane mai in varsta, zic eu).Mie personal imi plac parfumurile florale si fresh, cele dulci sau lemnoase nu-s pentru mine.Recunosc nu am dat bani pe ele, mereu am vanat ofertele.

   Cremele de fata sunt nasoale rau, creeaza comedoane, clar nu-si merita banii ( am avut Gel crema hidratare intensa 24 de ore si Crema energizanta de zi bio). Mastile de fata pline de alcool si porcarii, clar nu le recomand, creionele de ochi sunt foarte dure te zgarie la propriu, ojele sunt de-o calitate foarte proasta, nu rezista nicio zi pe unghiile mele, sampoanele iti incalcesc parul si te umple de matreata.In schimb imi plac produsele pentru ingrijirea picioarelor, scruburile de corp, gelurile de dus, cateva creme pentru corp, rujurile hidratante, glossurile,demachiantulcu albastrele pentru ochi  si o crema de maini. In cazul parfumurilor doar doua mi se potrivesc : Moment de Bonheur ( pe care nu-l am insa astept momentul prielnic sa-l iau la oferta) si Comme une Evidence (pe care l-am luat acum).

Desi mi-am propus sa mai raresc cumparaturile, recunosc ca nu pot rezista ofertelor ce mi se par tentante iar acum astept o alta comanda YR, ce este pe drum. Relatia mea cu YR este de love-hate, am avut momente cand comandam ca disperata si momente cand nu i-am mai bagat in seama vreme buna. La fel si cu produsele lor, unele imi plac foarte tare iar unele le consider de-a dreptul foarte proaste si nu-si merita nici cea de-a zecea parte din pret.

Fetelor, voua ce produse YR va plac sau va displac?







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu