FashionUp.ro

miercuri, 24 octombrie 2012

Haul Flormar

   Asa cum am spus intr-o postare trecuta, vineri am facut o mica vizita in Timisoara si bineinteles nu puteam sa plec din Iulius Mall fara sa-mi iau vreun ruj sau oja. Mi-am ales un blush TENDER BLUSH ON, numarul 06 - un roz cu un sidef foarte fin (in poza pare roz deschis dar in realitate este un roz mai inchis). Deasemenea mi-am ales si doua rujuri mate TRUE COLOR nuanta 01 si 06, imi plac nuantele tari si acestea mi se potrivesc perfect. Chiar daca e toamna si se poarta nuante mai inchise, visina putreda, rosu burgundy, etc mie nu mi se potrivesc si zici ca-s bau-bau.
  
Mi-am luat si o oja ce se asorteaza cu rujul nr.6 , un roz foarte dragut (cel putin asa-l vad eu) .
Produsele Farmasi au preturi destul de bune avand in vedere calitatea produselor, un ruj a costat 12 lei, o oja 5 lei si un blush 16 sau 19 lei (nu mai tin minte exact).Am facut o afacere buna :)



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu