FashionUp.ro

marți, 16 octombrie 2012

Cutia Verde - editia de septembrie

Ieri am primit prima mea Cutie Verde si vreau sa va impartasesc si voua parerea mea despre aceasta minunatie. Cutia contine:

- sapun Alep 12% dafin, facut manual, 30 gr, mini-size
- nectar bio de fructe Fru
ttini mix portocale, morcovi si lamaie, 200 ml, full-size
- ulei de migdale virgin 50 ml in sticla cu pulverizator, full-size
- fructe goji 90 gr, full-size
- ciocolata amaruie bio 85% cacao Rapunzel, 20 gr, mini-size
- plic de ceai bio Simon Levelt Wild Berry
- produs cosmetic surpriza - argila activa alba 170 gr si sampon Cattier pentru par gras (mostra)


De abia astept sa testez sapunul Alep atat de laudat; pliculetul cu ceai deja l-am consumat, are un gust foarte bun, este concentrat iar plicul este maricel; uleiul de migdale il voi folosi seara dupa ce imi aplic gelul BHA 1%. Acest ulei are proprietati de regenerare, hidratare şi restructurare. Poate fi utilizat  atat pentru fata si corp, cat  şi pentru ingrijirea parului. Ciocolata amaruie o pastrez pentru momentul cand voi incepe cura de slabire ( pentru situatii de urgenta, cand voi avea pofta de dulce).
Produsul cosmetic surpriza nici ca putea fi mai potrivit, iubesc argila cosmetica, de cativa ani o tot folosesc pe cea de la Aslavital pentru masti. Eu am tenul mixt iar mastile cu argila fac minuni pentru tenul meu. Este un produs foarte versatil, cand imi ies cosuri (in perioada lunii) o amestec cu apa si monstruletii dau inapoi, cand imi simt tenul deshidratat o amestec cu ulei de masline , dupa ce imi fac scrub imi aplic o masca de argila cu miere de albine, deasemenea se poate amesteca cu lapte,smantana,galbenus de oua, zeama de lamaie,castravete,rosii,etc in functie de nevoile tenului.

Fructele de goji le voi folosi tot in dieta, le voi amesteca cu iaurt si va fi servit ca gustare. 
In ceea ce priveste samponul Cattier pentru par gras, de mult timp ii dau tarcoale dar nu stiu de ce mereu am amanat sa-l cumpar, insa acum il pot testa sa vad cum ne intelegem.

 Una peste alta sunt foarte multumita de acest concept de a primi  in fiecare luna o cutiuta cu diverse bunatati, pentru a putea testa cat mai multe produse bio la un pret decent.
 Am mai incercat si alte cutii (Pink Box, Style Box) si am fost usor dezamagita de produse, insa aceasta cutie m-a castigat de clienta. Un alt lucru care imi place este faptul ca poti afla continul cutiei inainte de a comanda, astfel nu risti sa primesti niste produse care nu ti se potrivesc sau care nu iti plac.
De abia astept sa aflu continutul viitoarei cutii verde.

Pretul cutiei este 49 lei. A fost livrata prin intermediul Postei Romane.

Un comentariu: